Välkommen till Bustrollet
Tillbaka till startsidan
Sök i min blogg
 
Senaste inläggen
Kategorier
Arkiv
Bloggar

 

På restaurang

Min vän Madde och jag var på Restaurang Banken å käkade nu på kvällen.
Vi kunde faktiskt sitta ute, var skönt.
Kanske sista gången för i år man kan sitta ute...

Himla gott var det!
Det måste vi göra om, eller hur?
Fast kanske prova någon annan restaurang?

Alltid trevligt å träffa Madde, och snacka å umgås.
Vi har inredning och loppis som ett gemensamt intresse.

Så snart blir det att boka bord på loppis på timmervägen, för att försöka bli av med lite grejer.

Tack för en trevlig kväll å presenten!!



Kommentarer

Postat av: Lantligt i stan

Åh så synd att du inte hann på mig i lördags! Jag såg tyvärr inte dig. Hade lite bråttom också då sambon och barnen stod och väntade otåligt. Jag köpte en form som visades i mitt förra inlägg som står på diskbänken.

Kram Anki

2010-09-07 @ 21:30:43
URL: http://www.lantligtistan.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mysiga butiker


Gårdsbutiken Skarp (Leksand)



Milla Mollis (Tällberg)



Madam Nyberg (Valbo)



Ställ & Såsser på hörnet (Säter)



Irmas uthus (Borlänge)



Norrgården (Falun)



Tant Elwira (Valbo)



Calimero (Sågmyra)



Gruvgatan 13 (Falun)



Vitt & Vakert (Ludvika)



House of Olivia (Mora)


Jag har vunnit :)


Vann jag hos bloggerskan
Nikita, mamma till Albin



Var med i en korsordstävling
i tidningen Tove, och vann
boken Lev Vackert.