Välkommen till Bustrollet
Tillbaka till startsidan
Sök i min blogg
 
Senaste inläggen
Kategorier
Arkiv
Bloggar

 

Rosa Oktober

Oktober är det rosa för hela slanten, då det är internationella bröstcancer månaden.

Rosa Bandet är den internationella symbolen för kampen mot bröstcancer.

Självklart har jag varit med och stöttat i olika sammanhang.

Jag har köpt årets rosa band



samt halsband, som skänker en del till just bröstcancer fonden.

Dalarnas tidningar sålde i samband med Lilla Lisa, det är fina smycket:



Som jag inte kunde låta bli att köpa. Lilla Lisa gör så himla snygga smycken!

För några veckor sedan när vi köpte present till mamma på Guldfynd hittade jag detta fin smycke:




Var ute efter något i rosa, men kom på att jag fått ett presentkort från goa Madde,
men tyvärr hade jag det inte med mig då, men nu under veckan när jag ändå skulle ner på stan och klippa mig,
så var jag in och köpte just det halsbandet, samt ett till.

Tack Madde :)



Dessa coola diskborstar kan man just nu köpa på Ica, coola va?



Stöd du med!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mysiga butiker


Gårdsbutiken Skarp (Leksand)



Milla Mollis (Tällberg)



Madam Nyberg (Valbo)



Ställ & Såsser på hörnet (Säter)



Irmas uthus (Borlänge)



Norrgården (Falun)



Tant Elwira (Valbo)



Calimero (Sågmyra)



Gruvgatan 13 (Falun)



Vitt & Vakert (Ludvika)



House of Olivia (Mora)


Jag har vunnit :)


Vann jag hos bloggerskan
Nikita, mamma till Albin



Var med i en korsordstävling
i tidningen Tove, och vann
boken Lev Vackert.