Välkommen till Bustrollet
Tillbaka till startsidan
Sök i min blogg
 
Senaste inläggen
Kategorier
Arkiv
Bloggar

 

Nu har de åkt hem...

Nu har min sambos storassyster med familj åkt hem till Danmark igen, efter att de varit hos oss en vecka.

Då vi har mest plats, så har de sovit hos oss.
Min sambo hämtade dem på Arlanda i måndags och idag på eftermiddagen skjutsa han ner dem igen till Arlanda.


Så just nu sitter de nog på flygplanet, om de inte nyss har landat...
Vi har inte gjort nå speciellt mest umgåtts.
Trevligt att de de kunde komma upp en vecka, och hälsa på!
Så vi får se dem.
Hennes barn hinner ju växa så mycket mellan gångerna!

Lilla damen var rätt lättroad, bara hon fick en docka, en duk, en liten korgstol med dyna och några ankor så var allt frid och fröjd :)







Dessa fina hållare för marschaller, fick vi som tack för att de fått bo hos oss:





Kommer lysa fint när det är mörkt ute på vår veranda!


När min sambo åkt för att skjutsa dem, vart det så tomt och tyst här hemma!

Visste inte vad jag skulle hitta på, blev så konstigt, så jag tog en promenad med Bea och Robin.
Vi gick säkert i ca 2 timmar, kanonskönt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mysiga butiker


Gårdsbutiken Skarp (Leksand)



Milla Mollis (Tällberg)



Madam Nyberg (Valbo)



Ställ & Såsser på hörnet (Säter)



Irmas uthus (Borlänge)



Norrgården (Falun)



Tant Elwira (Valbo)



Calimero (Sågmyra)



Gruvgatan 13 (Falun)



Vitt & Vakert (Ludvika)



House of Olivia (Mora)


Jag har vunnit :)


Vann jag hos bloggerskan
Nikita, mamma till Albin



Var med i en korsordstävling
i tidningen Tove, och vann
boken Lev Vackert.