Välkommen till Bustrollet
Tillbaka till startsidan
Sök i min blogg
 
Senaste inläggen
Kategorier
Arkiv
Bloggar

 

Underbar helg, och vi har fått massa gjort :)

Helgen har varit kanon, kanske lite för kort, men vi har hunnit med en hel del.

Bla.

Städa hela huset

Tvätta x antal maskiner

Tvätta fönstren

Lagat mat för flera dagar framöver

Varit upp till stugan, med syrran för att kolla läget samt plocka in möbler för vintern

Handlat mat

Pantat burkar

Bäddat rent

Tagit reda på lite ute

Tagit en promenad med syrran

 

Inte nog med det, jag har varit upp till pappas grav då det varit alla helgon!

Syrran och jag tog en tur upp dit på kvällen, när det är mörkt ute och så himla fint när ljusen är tända på gravarna!

 

Innan det var vi iväg på två loppisar, gjorde några fynd!



Bock, som ska få lite vitt färg på dig...



Taggtråds hjärta!



Tog även en fika på Stabergs café, så himla gott!

Har ni vägarna förbi, så kika in där och ta en fika eller varför inte prova deras buffe!

Glömde tyvärr mobilen ute i bilen, så jag kunde inte ta några kort!

 

Grabbarna gick ut och åt på lördag kväll, för att sedan gå på bio, så då passade jag å syrran på att äta gott hos mamma och hennes helgbo!

Vi blev bjudna på plankstek!

Gott Gotti gott gott!



Hemlagad plankstek



Toast med pesto, tomat, mögelost samt peppar!


Fredagen var vi bjudna på tårta, då min svåger fyllde år :)

Satt där och fikade och pratade i flera timmar!

 




Kommentarer

Postat av: Syrran

Såg du lego bitarna?



http://shop.textalk.se/se/article.php?id=2993&art=5967102

2010-11-08 @ 22:54:38
URL: http://skruttbilsbruden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mysiga butiker


Gårdsbutiken Skarp (Leksand)



Milla Mollis (Tällberg)



Madam Nyberg (Valbo)



Ställ & Såsser på hörnet (Säter)



Irmas uthus (Borlänge)



Norrgården (Falun)



Tant Elwira (Valbo)



Calimero (Sågmyra)



Gruvgatan 13 (Falun)



Vitt & Vakert (Ludvika)



House of Olivia (Mora)


Jag har vunnit :)


Vann jag hos bloggerskan
Nikita, mamma till Albin



Var med i en korsordstävling
i tidningen Tove, och vann
boken Lev Vackert.