Välkommen till Bustrollet
Tillbaka till startsidan
Sök i min blogg
 
Senaste inläggen
Kategorier
Arkiv
Bloggar

 

Gruvgatan 13


Så himla mysigt att åka in till stan på kvällen när det är mörkt ute och gå runt i butiker.

Gruvgatan 13 hade kvälls öppet i torsdags, så jag hörde efter om syrran och mamma skullle med.
De ville de gärna :)

Gruvgatan 13 är en sådan himla mysig butik, och nu hade de tagit in julen.
Så vi gick runt och strossade där...



Hittade ett jättefint kuddfodral ( letat länge efter ett fint kuddfodral i vitt, att ha i soffan nere...)
men visste inte om jag hade pengar med mig så det räckte.
Typiskt nog när man ska till en mysig butik.

Och inte nog med det det var typ det sista, men som tur var hade min syster med sig pengar så jag kunde köpa kuddfodralt.
Blev så himla bra i soffan.



Köpte även en fin disktrasa med svarta dalahästar på.
Vet inte om jag ska använda den eller ställa den någonstans, då de är så snygga.



Min syrra köpte ramar i Ludvika som hon ska sätta in disktrasorna i, så det blir som ett konstverk.

Men hittade en hel del till med fint där som jag är sugen på att köpa, så det kommer definitvt bli en tur till dit innan jul.
Läste även att de skulle ha en till kväll innan jul, då kommer vi tillbaka :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mysiga butiker


Gårdsbutiken Skarp (Leksand)



Milla Mollis (Tällberg)



Madam Nyberg (Valbo)



Ställ & Såsser på hörnet (Säter)



Irmas uthus (Borlänge)



Norrgården (Falun)



Tant Elwira (Valbo)



Calimero (Sågmyra)



Gruvgatan 13 (Falun)



Vitt & Vakert (Ludvika)



House of Olivia (Mora)


Jag har vunnit :)


Vann jag hos bloggerskan
Nikita, mamma till Albin



Var med i en korsordstävling
i tidningen Tove, och vann
boken Lev Vackert.