Välkommen till Bustrollet
Tillbaka till startsidan
Sök i min blogg
 
Senaste inläggen
Kategorier
Arkiv
Bloggar

 

Runda med bilen

Trevlig dag fast det bara regnade.

Tog en tur med bilen, hämtade inte bara upp min syrra idag utan även hennes kille + att min sambo var med.

Körde först till Borlänge,
tänkte kika på tyger på Rosa Huset, men de hade börjat med sommartider så det var stängt på lördagar...
Tog en tur på Kupolen istället.

Min sambo ville till Clas Ohlson och jag till Sågmyra,
så då åkte vi till Insjön, för att kika in på Clas Ohlson där istället.
För att sen åka vidare till Sågmyra.
Självklart kikade vi in på Calimero, och Lager 157.

Flörtade även till oss så att vi fick åka till Irmas uthus, när vi ändå var i Borlänge
för vi lovade att vara snäla resten av dagen om vi bara fick kika in där...

Älskar verkligen den butiken!
Så himla mysig, massa fina saker och en underbar trevlig ägarinna!
En av mina favoritbutiker!

Shoppinglistan:

Väska (min håller på att ramla sönder)
Fårpäls, att klä om min pall med
Tyg till mitt pyssel
Fyllnadsvad
Usb-minne

Får fortsätta min jakt på fårskinn och väska...

Avslutade dagen med att bli bjudna på mat hos min mamma och hennes helgbo =)

Bild på mitt pyssel:



Är tyvärr dålig på att komma på helt nya pyssel,
man hämtar inspiration från andra och måste ju förska själv...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mysiga butiker


Gårdsbutiken Skarp (Leksand)



Milla Mollis (Tällberg)



Madam Nyberg (Valbo)



Ställ & Såsser på hörnet (Säter)



Irmas uthus (Borlänge)



Norrgården (Falun)



Tant Elwira (Valbo)



Calimero (Sågmyra)



Gruvgatan 13 (Falun)



Vitt & Vakert (Ludvika)



House of Olivia (Mora)


Jag har vunnit :)


Vann jag hos bloggerskan
Nikita, mamma till Albin



Var med i en korsordstävling
i tidningen Tove, och vann
boken Lev Vackert.