Välkommen till Bustrollet
Tillbaka till startsidan
Sök i min blogg
 
Senaste inläggen
Kategorier
Arkiv
Bloggar

 

Slut för denna gång...

Jaha, nu är semestern slut för denna gång.
Tänk att det gått 4 veckor.
Vet inte var tiden tog vägen...

Men vi hade ialla fall tur med vädret =)

Sol och varmt i princip varje dag, bara någon enstaka regnskur, men det varade ju inte ens en dag...

Vi har inte haft några direkta planer, då vi passade på att göra veranda klar innan semestern
och
vi hade inte biokat in någon längre resa, då vi de senaste åren bara hållt på med huset och tomten.

Lite av det vi gjort under semestern:

* Jag har klippt mig och färgat håret
* Hälsat på kompisar och umgåts med dem
* Solat och badat i massor, tagit igen flera år.
Vi har nog nästa tagit minst ett dop per dag, många kvällsdop har det blivit.
* Plockat jordgubbar *mums*
* Besökt en del loppisar och inredningsbutiker
* Käkat massa glass, provat flera olika glassställen
* En dagstur till Stockholm för att besöka inredningsbutiker =)
* Grillat, det är ju så himla gott!
* Dop
* Kryssning till Åland
* Läst massa böcker, blivit en bokmal tror jag...

och säkert en massa massa mer, som jag inte kommer på nu...

Vi har i alla fall haft en underbar semester, och tagit det lugnt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mysiga butiker


Gårdsbutiken Skarp (Leksand)



Milla Mollis (Tällberg)



Madam Nyberg (Valbo)



Ställ & Såsser på hörnet (Säter)



Irmas uthus (Borlänge)



Norrgården (Falun)



Tant Elwira (Valbo)



Calimero (Sågmyra)



Gruvgatan 13 (Falun)



Vitt & Vakert (Ludvika)



House of Olivia (Mora)


Jag har vunnit :)


Vann jag hos bloggerskan
Nikita, mamma till Albin



Var med i en korsordstävling
i tidningen Tove, och vann
boken Lev Vackert.