Välkommen till Bustrollet
Tillbaka till startsidan
Sök i min blogg
 
Senaste inläggen
Kategorier
Arkiv
Bloggar

 

Minimässan blev hel dag

Igår var jag inte hemma speciellt mycket, 
MEN
vad gör det när man umgåtts med trevliga människor hela dagen =)

Jag och syrran Emma hade bestämt oss att åka till Minimässan i Borlänge för att se Lingon och Blåbärs vår kollektion
och även se vad man kunde fynda av säljarnas utförsäljning.
Några till företag var oxå där.
Och
samtidigt få träffa vår kompis Evelina och henns söta son.
Då Evelina är säljare för Lingon och Blåbär.

Bea frågade om hon fick följa med, och självklart fick hon det.

Så jag hämtade upp först min syrra sen Bea och hennes goa och söta son Robin, och sen for vi till Borlänge.
Bea fyndade en fin blå body till Robin.

När vi ändå var i Borlänge passade vi på att åka in till Blomsterlandet, och där köpte jag tulpaner, då mina andra vissnat som jag fick av mamma.
Älskar tulpaner!

Vi skulle skjutsa Bea och Robin till sin mamma/mormor, och då tänkte jag passa på och se hur de hade det, då jag inte varit hem till dem på evigheter.
(Jag och Bea levde ju nästan ihop där på gymnasietiden)
Vi blev bjudna på fika, så vi stannade där och fikade och åt kanongoda bullar och rulltårta *muma*

Grabbarna var till Borlänge och spelade biljard, medan vi åkte till Norlänge på minimässan.
Alltså min, Beas och min syrra Emmas pojkvän är alla kompisar, så vi kan umgås alla sex.

Även de kom upp och fikade hos Beas mamma, då grabbarna gillar bullar =)

Kvällen avslutades oxå med våra vänner, då vi köpt pizza och spelade Finans, till ca 23 på kvällen.
Till spelet Finans anslöts sig även en till kompis.

Med andra ord en helt underbar dag med våra vänner =)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mysiga butiker


Gårdsbutiken Skarp (Leksand)



Milla Mollis (Tällberg)



Madam Nyberg (Valbo)



Ställ & Såsser på hörnet (Säter)



Irmas uthus (Borlänge)



Norrgården (Falun)



Tant Elwira (Valbo)



Calimero (Sågmyra)



Gruvgatan 13 (Falun)



Vitt & Vakert (Ludvika)



House of Olivia (Mora)


Jag har vunnit :)


Vann jag hos bloggerskan
Nikita, mamma till Albin



Var med i en korsordstävling
i tidningen Tove, och vann
boken Lev Vackert.