Välkommen till Bustrollet
Tillbaka till startsidan
Sök i min blogg
 
Senaste inläggen
Kategorier
Arkiv
Bloggar

 

Idé + snygga fönsterlampor

Skulle ha tränat idag, men hans inte riktigt med, då jag tillsammans med syrran skulle till stan och kika.
Mamma var oxå med.
Det var både halva halva priset på massa varor + att det var ett bra tag sedan jag var ner på stan..
.
Iaf blev det självklart att titta in i några mysig inredningsbutiker.
Vi började med Hemma hos Linnéa där det finns massa fint.
Fick en ide där, ska ta och prova, så får ni se sen om det blev bra...

Gruvgatan 13 fick oxå ett besök, alltså jag älskar denna butik!
Så himla mysig och så mycket fina saker!

Och självklart fick Kärringen mot strömmen, Kuckilikana och Marinas tygaffär sig ett besök.

Syrran tipsade om att Indiska hade fönsterlampor till halva halva priset, så då kunde jag inte motstå,
utan fick lov att köpa.
Spannat länge efter snygga och prisvärda lampor, då jag bara i allrummet uppe ska ha 5 styckna.
Men när de bara kostar 49 kr styck, och är supersnygga, då måste man ju bara köpa dem.
Ska ta kort på dem, när jag packat upp dem och hängt upp dem.
Men först måste jag köpa andra kontakter, och be min sambo snällt om att koppla om dem!
 Får se om det sker i helgen.

Har några fler fönsterlampor att köpa, men vill ha nån annan modell, vet dock inte vilken...
...så jag får fortsätta leta, men nu är de i allrummet uppe klara ialla fall!




Kommentarer

Postat av: Tant Ulrika

Ny dundertävling hos Tant:



http://uj76.blogspot.com/2010/01/tant-lottar-ut-ett-presentkort-vart_22.html



..med chans att vinna presentkort från en underbar smyckesbutik :)

2010-01-22 @ 15:30:02
URL: http://uj76.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mysiga butiker


Gårdsbutiken Skarp (Leksand)



Milla Mollis (Tällberg)



Madam Nyberg (Valbo)



Ställ & Såsser på hörnet (Säter)



Irmas uthus (Borlänge)



Norrgården (Falun)



Tant Elwira (Valbo)



Calimero (Sågmyra)



Gruvgatan 13 (Falun)



Vitt & Vakert (Ludvika)



House of Olivia (Mora)


Jag har vunnit :)


Vann jag hos bloggerskan
Nikita, mamma till Albin



Var med i en korsordstävling
i tidningen Tove, och vann
boken Lev Vackert.