Välkommen till Bustrollet
Tillbaka till startsidan
Sök i min blogg
 
Senaste inläggen
Kategorier
Arkiv
Bloggar

 

5 år sedan...

Eftersom vi fick lov att åka in till farbror doktorn med vår lilla kissekatt,
för att få antibiotika, då hon troligtvis har urinvägsinfektion
fick min mamma och syster ner på stan och köpa blomma.

För idag är det 5 år sedan
vår älskade
pappa, make, son, bror, svärson, svåger, farbror, gudfar,arbetskamrat och vän
somnade in i sin  egen säng med sin närmaste familj runt om kring sig.

Tänk att det gått 5 år sedan, kan inte fatta!

Vi älskar dig och saknar dig!

Kramar din dotter!!




Kommentarer

Postat av: Susanné

Beklagar sorgen! :(



Japp det är här jag håller till nu för tiden:D

2010-01-25 @ 22:10:23
URL: http://lovetraining.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mysiga butiker


Gårdsbutiken Skarp (Leksand)



Milla Mollis (Tällberg)



Madam Nyberg (Valbo)



Ställ & Såsser på hörnet (Säter)



Irmas uthus (Borlänge)



Norrgården (Falun)



Tant Elwira (Valbo)



Calimero (Sågmyra)



Gruvgatan 13 (Falun)



Vitt & Vakert (Ludvika)



House of Olivia (Mora)


Jag har vunnit :)


Vann jag hos bloggerskan
Nikita, mamma till Albin



Var med i en korsordstävling
i tidningen Tove, och vann
boken Lev Vackert.