Välkommen till Bustrollet
Tillbaka till startsidan
Sök i min blogg
 
Senaste inläggen
Kategorier
Arkiv
Bloggar

 

Umgås gärna =)

Som ni kanske har märkt här på bloggen, så gör jag och syrran mycket ihop.
 Men det är för att vi tycker om att umgås och att vi delar samma inressen,
Vi gilar båda inredning, å då passar det bra att vi åker till loppisar och inredningsbutiker tillsammans.

Sen umgås vi gärna i familjen å, både jag och min sambo umgås gärna med våra familjer.
Som igår då grillade vi här hos oss,
det var min mamma, hennes helgbo, min syrra och hennes kille och sedan min sambos syster.Tanken var att även min sambos föräldrar skulle vara med, men de fick förhinder.

Jag och syrran kan till och med festa ihop, har hänt nästan 2 helger på raken nu.
Kan tillägga att min sambo och min syrras kille umgås i samma gäng.


Kram på er


 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mysiga butiker


Gårdsbutiken Skarp (Leksand)



Milla Mollis (Tällberg)



Madam Nyberg (Valbo)



Ställ & Såsser på hörnet (Säter)



Irmas uthus (Borlänge)



Norrgården (Falun)



Tant Elwira (Valbo)



Calimero (Sågmyra)



Gruvgatan 13 (Falun)



Vitt & Vakert (Ludvika)



House of Olivia (Mora)


Jag har vunnit :)


Vann jag hos bloggerskan
Nikita, mamma till Albin



Var med i en korsordstävling
i tidningen Tove, och vann
boken Lev Vackert.