Välkommen till Bustrollet
Tillbaka till startsidan
Sök i min blogg
 
Senaste inläggen
Kategorier
Arkiv
Bloggar

 

Slippapper och bär ?

Vi behövde slippapper, och de fanns på Jula i Borlänge, så då passade ajg på att åka dit och göra lite andra ärenden. Syrran hängde på, hon är aldrig svårövertalad att hänga med.

Syrran hittade två intressanta böcker, ska definitivt låna dem av henne.
En bok om betong på Ica Maxi och en annan om inredning ute på Coop.
Betong på Byggmax, tog ju slut igår.
2 tröjor hittade syrran på Rea,snygga!
Två par skor till mig och två par skor till syrran.
Mitt ena par skor jag hittade, var lite fulsnygga, men de kostade bara 25 kr, så jag kunde inte låta bli att köpa dem.
Ska ta kort på dem, så ni får se...

Slippapper så klart, och även lite former att gjuta i.

Plockade bär igår, både i stugan och hemma hos mamma.
Så igår blev det hallon,blåbär och smultron paj =)
och
idag har jag bakat sega rutor med röda vinbär =)



Kram på er




Kommentarer

Postat av: Bea

Nu får du kika på bloggen, äntligen har jag kunnat berätta hemlisen =) Jaa, det är bara att du säger till när det är så kommer jag och Robin =) Kram

2009-07-31 @ 06:48:42
URL: http://beabofink.blogg.se/

Postat av: Susanné

Hej!



Tack för kommentaren:) Vet du om man kan svara på kommentarer? T.ex den du skrev till mig?

2009-08-01 @ 22:53:59
URL: http://soosiiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mysiga butiker


Gårdsbutiken Skarp (Leksand)



Milla Mollis (Tällberg)



Madam Nyberg (Valbo)



Ställ & Såsser på hörnet (Säter)



Irmas uthus (Borlänge)



Norrgården (Falun)



Tant Elwira (Valbo)



Calimero (Sågmyra)



Gruvgatan 13 (Falun)



Vitt & Vakert (Ludvika)



House of Olivia (Mora)


Jag har vunnit :)


Vann jag hos bloggerskan
Nikita, mamma till Albin



Var med i en korsordstävling
i tidningen Tove, och vann
boken Lev Vackert.