Välkommen till Bustrollet
Tillbaka till startsidan
Sök i min blogg
 
Senaste inläggen
Kategorier
Arkiv
Bloggar

 

Tänka sig...

Ja, att ja vann!
Hade själv missat det, fast jag läste tidningen, men det var en sådan lite annons så jag såg den inte.

Men fick ett sms av syrran, där det stod Grattis till presentkortet!
Skrev tillbaka: Har ja vunnit?Var då?

Jag och syrran var nämligen iväg på tjejkväll här för nån vecka sedan,
 och då kunde man vinna ett presentkort på kläder, och tänk att jag vann.
Helt otroligt att det händer mig.

Tror det var på 500kr, men kommer inte riktigt ihåg. det visar sig när jag få hem det.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mysiga butiker


Gårdsbutiken Skarp (Leksand)



Milla Mollis (Tällberg)



Madam Nyberg (Valbo)



Ställ & Såsser på hörnet (Säter)



Irmas uthus (Borlänge)



Norrgården (Falun)



Tant Elwira (Valbo)



Calimero (Sågmyra)



Gruvgatan 13 (Falun)



Vitt & Vakert (Ludvika)



House of Olivia (Mora)


Jag har vunnit :)


Vann jag hos bloggerskan
Nikita, mamma till Albin



Var med i en korsordstävling
i tidningen Tove, och vann
boken Lev Vackert.