Välkommen till Bustrollet
Tillbaka till startsidan
Sök i min blogg
 
Senaste inläggen
Kategorier
Arkiv
Bloggar

 

Måla måla

Jopp, det är vad jag gjort i helgen.

Igår målade jag mina två tallrikshyllor, och 2 dala hästar jag köpt.
Syrran målade sin spegel, alltså inte själva spegeln utan ramen och flera olika sorters ramar, + sprayade en skål.

När grabbarna gick upp imorse, gjorde även jag och syrran det.
Då vi åkte till sommarstugan och målade medans grabbarna spelade paintball.

Bytte ju tak i början av sommaren, och i samband med det blev det ju lite att måla,
men det har inte blivit av att måla klart,
men nu är det gjort!

Är lite vit och röd lite här och där, ska snart slänga mig i duschen och försöka få bort färgen i huvudet.

Sen när vi kom hem,
så tog vi och målade en omgång till på våra grejor som vi började med i går.
Får se om det räcker, eller om vi ska måla en gång till.

Bilder påd et vi målat kommer senare, när allt är klart.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mysiga butiker


Gårdsbutiken Skarp (Leksand)



Milla Mollis (Tällberg)



Madam Nyberg (Valbo)



Ställ & Såsser på hörnet (Säter)



Irmas uthus (Borlänge)



Norrgården (Falun)



Tant Elwira (Valbo)



Calimero (Sågmyra)



Gruvgatan 13 (Falun)



Vitt & Vakert (Ludvika)



House of Olivia (Mora)


Jag har vunnit :)


Vann jag hos bloggerskan
Nikita, mamma till Albin



Var med i en korsordstävling
i tidningen Tove, och vann
boken Lev Vackert.