Välkommen till Bustrollet
Tillbaka till startsidan
Sök i min blogg
 
Senaste inläggen
Kategorier
Arkiv
Bloggar

 

Tant Elwiras butik

Ett självklart besök när man åker till Valbo är att besöka Tant Elwiras butik!
Det gjorde vi även denna gång så klart!

Passade på att fota lite
(med tillstånd av ägarinnan så klart!)



En helt underbar butik med så fina inredningsdetaljer!

De har nu byggt ut butik och de firade 3 år nu när vi var dit, så de hade 30% rabatt på all inredning.
Lyckat att vi skulle dit just nu *ler*
Grattis Grattis föresten!!

Dessa underbara plåtaskar med monogram som ser ut som böcker har jag länge spanat in,
och nu så slog jag till å köpte tre stycken.




Hade tänkt köpa en, för att ha tvdosorna i, men sen fastnade jag för en storlek till.

Men så skulle min syrra oxå köpa, och då tar hon även fram en lite liten,
så då fick jag lov att köpa den för den var så sööt!

Bra pris på ordinarie pris + 30% rabatt, då kunde det inte bli bättre!

Köpte en födelsedagspresent till mig själv,
sen skrev jag till min sambo att han inte behövde köpa något till mig...Hihi!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mysiga butiker


Gårdsbutiken Skarp (Leksand)



Milla Mollis (Tällberg)



Madam Nyberg (Valbo)



Ställ & Såsser på hörnet (Säter)



Irmas uthus (Borlänge)



Norrgården (Falun)



Tant Elwira (Valbo)



Calimero (Sågmyra)



Gruvgatan 13 (Falun)



Vitt & Vakert (Ludvika)



House of Olivia (Mora)


Jag har vunnit :)


Vann jag hos bloggerskan
Nikita, mamma till Albin



Var med i en korsordstävling
i tidningen Tove, och vann
boken Lev Vackert.