Välkommen till Bustrollet
Tillbaka till startsidan
Sök i min blogg
 
Senaste inläggen
Kategorier
Arkiv
Bloggar

 

Shoppingtur...

Min systers kille skulle jobba och min sambo skulle hjälpa en kompis med deras badrum,
då passade jag å syrran på att åka till Borlänge och kika lite...=)

Hittade dock inte så mycket, var nog inte riktigt shoppingsugen...

En tur till Irmas uthus, är ju bara ett måste om man ska till Borlänge.
En litet mysigt uthus, hemma på gården hos en jättetrevlig kvinna.



(Bild tagen tidigare i sommras)


Hittade bara två små glasfat, i hennes loppis, som ska bli ett litet pyssel, bara jag får tag i alla delar...

En sjal följde oxå med hem, kostade bara 40 kr på Dollarstore, och var mjuk och gosig.

Hittade denna stekpanna förra sommaren hos Susanne i Gustafs, med bloggen Me and Alice,
men inte kommit fram till vad jag ska göra med den, men nu så...



Köpte nämligen några taklökar, som jag ska plantera i, det tror jag kan bli fint.



Återkommer med bilder när jag planterat.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mysiga butiker


Gårdsbutiken Skarp (Leksand)



Milla Mollis (Tällberg)



Madam Nyberg (Valbo)



Ställ & Såsser på hörnet (Säter)



Irmas uthus (Borlänge)



Norrgården (Falun)



Tant Elwira (Valbo)



Calimero (Sågmyra)



Gruvgatan 13 (Falun)



Vitt & Vakert (Ludvika)



House of Olivia (Mora)


Jag har vunnit :)


Vann jag hos bloggerskan
Nikita, mamma till Albin



Var med i en korsordstävling
i tidningen Tove, och vann
boken Lev Vackert.