Välkommen till Bustrollet
Tillbaka till startsidan
Sök i min blogg
 
Senaste inläggen
Kategorier
Arkiv
Bloggar

 

Bebisar

Fick snosa på en lite bebis igår =)
Jag och några till kompisar var hem bjudna till en kompis å hennes lilla söta dotter Ella.
Vi är ett gäng tjejer som umgås sen vi gick gymnasiet i hop, och vi har alltid så roligt ihop.
Hittills har det blivit 4 pojkar i gänget, men nu så kom det en tjej!


Vår släkt på mammas sida fick ett tillskott igår, en till tjej med namn Signe, tror jag det blev.
Ingen nära släkt egentligen, men Signes mamma, hennes ena syrra, jag å min syrra umgicks en hel del när vi var mindre och jag å syrran hälsade på våran mormor och morfar!
Grattis Grattis!!


Tror syrran skulle vara barnvakt till våran yngsta kusins tjej, en go tjej på 2 år =)
Antingen om vi åker å hälsar på dem eller så får de komma hit, för jag vill gärna träffa henne!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mysiga butiker


Gårdsbutiken Skarp (Leksand)



Milla Mollis (Tällberg)



Madam Nyberg (Valbo)



Ställ & Såsser på hörnet (Säter)



Irmas uthus (Borlänge)



Norrgården (Falun)



Tant Elwira (Valbo)



Calimero (Sågmyra)



Gruvgatan 13 (Falun)



Vitt & Vakert (Ludvika)



House of Olivia (Mora)


Jag har vunnit :)


Vann jag hos bloggerskan
Nikita, mamma till Albin



Var med i en korsordstävling
i tidningen Tove, och vann
boken Lev Vackert.