Välkommen till Bustrollet
Tillbaka till startsidan
Sök i min blogg
 
Senaste inläggen
Kategorier
Arkiv
Bloggar

 

Underbart doftande tvålar

Tvålar, härligt doftande tvålar har jag fastnat för.

Vet inte riktigt vad jag fått det ifrån...

Ska ner på stan någon dag och kika in på Indiska, för där hade de tydligen tvålar doftande av gurka, kanel samt jordgubb, var det så syrran?

Så även att Nordljus hade härliga doftande tvålar :)

Hittils har jag köpt en underbar doftanande tvål i choklad

samt denna fina förpackade från Madam Nyberg



Nu är bara frågan var jag ska göra av dem, antingen i min "äggkorg" eller på ett träfat, som jag tänkt måla i vitt...

hmmm..

tåls att fundera på...




Kommentarer

Postat av: NORDINGÅRDEN

Mmm vilka härliga tvåltips, älskar tvålar!!!!! Mari.

2010-10-22 @ 20:35:25
URL: http://nordingarden.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mysiga butiker


Gårdsbutiken Skarp (Leksand)



Milla Mollis (Tällberg)



Madam Nyberg (Valbo)



Ställ & Såsser på hörnet (Säter)



Irmas uthus (Borlänge)



Norrgården (Falun)



Tant Elwira (Valbo)



Calimero (Sågmyra)



Gruvgatan 13 (Falun)



Vitt & Vakert (Ludvika)



House of Olivia (Mora)


Jag har vunnit :)


Vann jag hos bloggerskan
Nikita, mamma till Albin



Var med i en korsordstävling
i tidningen Tove, och vann
boken Lev Vackert.