Välkommen till Bustrollet
Tillbaka till startsidan
Sök i min blogg
 
Senaste inläggen
Kategorier
Arkiv
Bloggar

 

Rosa häst samt blomma :)

Fick i veckan en inbjudan av Madde, som jobbar på Centrum blomman i Borlänge centrum, att de hade ny invigning av butiken, då den flyttat, dock ej så långt men till kanonfina lokaler. Ljust och fint :)

Köpte mig några gerbera hem, samt en plåt/zink balja och en text: Välkommen, som jag tänkt göra något höst arrangemang av.





Tog med mig mamma och syrran, för att dra till Borlänge och kolla läget.

Lavendel och Romantik & Önskehuset fick självklart sig ett besök,
samt klädbutiken Wilma, där fanns det massa fint!

På Adding Lifestyle hittade jag en bedårande häst i rosa.

För just nu är mina favorit färger rosa, grå och vit.




Vet att de säljer dessa hästar även på Dollarstore,då jag redan har två, en i vitt och en i svart.
Men har inte hittat i dessa fina färger, men då vi ändå är i Borlänge, så kikar vi in på Dollarstore,
och vet du, de fanns i rosa även där, för 19 kr billigare, så då köpte jag en till :)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mysiga butiker


Gårdsbutiken Skarp (Leksand)



Milla Mollis (Tällberg)



Madam Nyberg (Valbo)



Ställ & Såsser på hörnet (Säter)



Irmas uthus (Borlänge)



Norrgården (Falun)



Tant Elwira (Valbo)



Calimero (Sågmyra)



Gruvgatan 13 (Falun)



Vitt & Vakert (Ludvika)



House of Olivia (Mora)


Jag har vunnit :)


Vann jag hos bloggerskan
Nikita, mamma till Albin



Var med i en korsordstävling
i tidningen Tove, och vann
boken Lev Vackert.