Välkommen till Bustrollet
Tillbaka till startsidan
Sök i min blogg
 
Senaste inläggen
Kategorier
Arkiv
Bloggar

 

Helgen som var...

I helgen som var tillbringade jag lördagen med
min syrra Emma, min mor, samt min kompis Bea, hennes goa son samt Bea mamma.

Hämtade upp dem vid 10 tiden och drog till Såmyra, för att kika på lite kläder samt titta in i butiken Calimero.

Hade fått nyhetsbrev från lager 157, om att de sålde en skinnjacka för endast 300kr,
och en sådan inhandlades, då den var jättefin!



Köpte även denna underbara tunika




Samt en kofta.

(Bilder lånade från Lager 157.)

Fortsatte färden mot Rättvik, då det var höstmarknad.

Köpte faktiskt inte så himla mycket, bara stickringar, i 2 olika storlekar.


Har den största sedan tidigare.

Så nu ska det bara köpas garn sen ska jag sätta igång, vet inte om jag ska börja med en halsduk eller benvärmare, det återstå att se.

Dessa är jättelätta att använda, vilket är bra för min del då jag inte är så haj på att sticka.

Pausade lite hos min mormor, som bor i Rättvik för att ta en fik paus samt ge Robin lite käk.


En heldag med trevligt sällskap :)



Söndagen fortsatte jag och min sambo renovera i hallen...







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mysiga butiker


Gårdsbutiken Skarp (Leksand)



Milla Mollis (Tällberg)



Madam Nyberg (Valbo)



Ställ & Såsser på hörnet (Säter)



Irmas uthus (Borlänge)



Norrgården (Falun)



Tant Elwira (Valbo)



Calimero (Sågmyra)



Gruvgatan 13 (Falun)



Vitt & Vakert (Ludvika)



House of Olivia (Mora)


Jag har vunnit :)


Vann jag hos bloggerskan
Nikita, mamma till Albin



Var med i en korsordstävling
i tidningen Tove, och vann
boken Lev Vackert.