Välkommen till Bustrollet
Tillbaka till startsidan
Sök i min blogg
 
Senaste inläggen
Kategorier
Arkiv
Bloggar

 

Nu händer det grejor...

Kan ni tänka er, det var jag som klippte gräsmattan idag.
Min sambo är i Stockholm på jobb och ska vi inte ha en äng här hemma,
så var det bara att pallra sig ut och klippa!
Så nu är det gjort för den här gången.
 Lär väl snart ut och klippa igen...

Verandan blev föresten klar i helgen!
Blev kanon =)
Så nu ska det inhandlas möbler...
Ska försöka få tid i helgen och åka runt och titta!

Lastade släppis med skräp igår, så idag var min svåger iväg med det till tippen!
Tackar för det!

Börjar arta sig där ute, skönt att det är klart tills semestern så man kan sitta ute och mysa!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mysiga butiker


Gårdsbutiken Skarp (Leksand)



Milla Mollis (Tällberg)



Madam Nyberg (Valbo)



Ställ & Såsser på hörnet (Säter)



Irmas uthus (Borlänge)



Norrgården (Falun)



Tant Elwira (Valbo)



Calimero (Sågmyra)



Gruvgatan 13 (Falun)



Vitt & Vakert (Ludvika)



House of Olivia (Mora)


Jag har vunnit :)


Vann jag hos bloggerskan
Nikita, mamma till Albin



Var med i en korsordstävling
i tidningen Tove, och vann
boken Lev Vackert.