Välkommen till Bustrollet
Tillbaka till startsidan
Sök i min blogg
 
Senaste inläggen
Kategorier
Arkiv
Bloggar

 

Loppis invasion

Snart helg, va skönt!
Är helt slut och så himla trött,så det ska bli så udnerbart att vara lite ledig, dock bara 2 dagar men ändå...

Imorgon efter jobbet är det personal fest =)

Sen under helgen blir det nog hela 4 loppisar jag kommer att besöka =)
Loppisar tycker vi om!!

Å så ska vi fira morsdag så klart!
Blir att fira min mamma på lördag och min svärmor på söndag.
Ska bara komma på vad jag ska köpa till min älskade mamma. Nå förslag?







Jag jobbar nu bara 3 veckor + 1 dag sen har jag 4 veckors semester, längtar!!!

Kram på er




Kommentarer

Postat av: lucke

Fin blogg du! :D

2010-05-27 @ 21:37:35
URL: http://modegrabben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mysiga butiker


Gårdsbutiken Skarp (Leksand)



Milla Mollis (Tällberg)



Madam Nyberg (Valbo)



Ställ & Såsser på hörnet (Säter)



Irmas uthus (Borlänge)



Norrgården (Falun)



Tant Elwira (Valbo)



Calimero (Sågmyra)



Gruvgatan 13 (Falun)



Vitt & Vakert (Ludvika)



House of Olivia (Mora)


Jag har vunnit :)


Vann jag hos bloggerskan
Nikita, mamma till Albin



Var med i en korsordstävling
i tidningen Tove, och vann
boken Lev Vackert.