Välkommen till Bustrollet
Tillbaka till startsidan
Sök i min blogg
 
Senaste inläggen
Kategorier
Arkiv
Bloggar

 

Vinna prenumeration av Lantliv



Prenumerar redan på Lantliv, men vinna ett extra halvår sitter inte fel.

Det är en underbar tidning, fick nya nummret här i veckan,
men har inte haft riktigt med tid att läsa den än, bara bläddrat igenom den,
men nu i helgen ska jag väl hinna med det!

Men jag ska vara glad att jag ialla fall hunnit det, då jag pratade med två jobbarkompisar som är hemma och föräldrarlediga med små bebisar, de har inte ens hunnit öppna och bläddra.
Den ena prenumerade på flera tidningar, men hon har börjat sagt upp dem då hon inte ens hinner öppna dem, ligger bara där...

Ialla fall, kan du kika in Fröken Vit i Madickenhuset, en underbar blogg, där man nu kan vinna en prenumeration på Lantilv =)




Kommentarer

Postat av: Anonym

Vilken är din favorit blogg?

Kram www.jossis.se

2010-03-20 @ 19:21:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mysiga butiker


Gårdsbutiken Skarp (Leksand)



Milla Mollis (Tällberg)



Madam Nyberg (Valbo)



Ställ & Såsser på hörnet (Säter)



Irmas uthus (Borlänge)



Norrgården (Falun)



Tant Elwira (Valbo)



Calimero (Sågmyra)



Gruvgatan 13 (Falun)



Vitt & Vakert (Ludvika)



House of Olivia (Mora)


Jag har vunnit :)


Vann jag hos bloggerskan
Nikita, mamma till Albin



Var med i en korsordstävling
i tidningen Tove, och vann
boken Lev Vackert.