Välkommen till Bustrollet
Tillbaka till startsidan
Sök i min blogg
 
Senaste inläggen
Kategorier
Arkiv
Bloggar

 

Vilken dag alltså, tur att den slutade bra ialla fall!

Vilken dag alltså, tur att den slutade bra ialla fall!

Ingen bra dag, började först på morgonen strax innan jag ska åka till jobbet med att vår ( läs min sambos katt, dåd en var olydig ) lilla kissekatt Poppy kom in med en mus.
Som tur var den död denna gång, hon har ett fler tal gånger tagit in levenade möss.

Sen fortsatte dagen på jobbet mindre bra, inga jättegrejor men ändå.

Efter jobbets slut drog jag ner på stan för att träffa Madde =)
Vi tog en fika på Waynes Coffee och snackade lite skit =)
Fick en kanon fin juklapp av henne, nämligen boken Nya Lilla Fynd Guiden.



Ja ni läste rätt, juklapp.
Det var nämligen så att jag fick en jättefin juklapp av Madde strax efter jul
men hade den tyvärr och vi har inte kunnat ses förrän nu,
 så därför fick jag inte denna bok förrän nu.

Sen hem och äta, och givetvis kolla in lite bloggar och mail,
och sen iväg för ett AfroDans pass, annorlunda men kul,
men jag fick himla ont i fötterna, men det får jag av ingenting så det var inte så konstigt.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mysiga butiker


Gårdsbutiken Skarp (Leksand)



Milla Mollis (Tällberg)



Madam Nyberg (Valbo)



Ställ & Såsser på hörnet (Säter)



Irmas uthus (Borlänge)



Norrgården (Falun)



Tant Elwira (Valbo)



Calimero (Sågmyra)



Gruvgatan 13 (Falun)



Vitt & Vakert (Ludvika)



House of Olivia (Mora)


Jag har vunnit :)


Vann jag hos bloggerskan
Nikita, mamma till Albin



Var med i en korsordstävling
i tidningen Tove, och vann
boken Lev Vackert.