Välkommen till Bustrollet
Tillbaka till startsidan
Sök i min blogg
 
Senaste inläggen
Kategorier
Arkiv
Bloggar

 

Ikea tur och självklart besök i inredningsbutiker

Blev en tur till Valbo idag, och det är alltid lika trevligt!

IKEA var vi självklart till, man kan ju inte åka till Valbo utan att besöka IKEA, det går ju bara inte.
Rea var det där, dock hittade jag just inget där.

I Valbo finns det två helt underbara inredningsbutiker som man bara måste till,
och självklart drog vi dit även idag.

 Första stoppet var hos Madam Nyberg, där det fanns en hel del som jag ville ha, men då jag inte visste riktigt var jag ska ha det och till vad, stod jag över, svårt men ibland måste man!
Får fundera, och sen ta en vända till dit.

Var även till Tant Elwira, där det blev lite inhandlat, bla en liten skopa och lavendel i lösvikt.

Men det bästa av allt var att jag äntligen hittat gardintyg till övervåning,
och sedan till ett kanon pris av 69 kr meter, kan det bli bättre!
Så nu ska någon bara sy dem åt mig,( då jag inte har något tålamod) min sambo eller svärmor?!
Det är frågan...men Svärmor har iaf lovat att hon kan göra det...

Hittade även ett par jättefina glasburkar, som jag i den ena hällt lavendeln och i den andra lavendel blandat med fotsalt, som jag löpte förra gången på Tant Elvira.
Har två till större burkar,men som jag inte fyllt nå i än, men det är nog snart åtgärdat.

Ska ta kort på burkarna imorgon så ni får se!

Avslutade dagen med melodifestivalen, men vet inte om rätt låt vann...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mysiga butiker


Gårdsbutiken Skarp (Leksand)



Milla Mollis (Tällberg)



Madam Nyberg (Valbo)



Ställ & Såsser på hörnet (Säter)



Irmas uthus (Borlänge)



Norrgården (Falun)



Tant Elwira (Valbo)



Calimero (Sågmyra)



Gruvgatan 13 (Falun)



Vitt & Vakert (Ludvika)



House of Olivia (Mora)


Jag har vunnit :)


Vann jag hos bloggerskan
Nikita, mamma till Albin



Var med i en korsordstävling
i tidningen Tove, och vann
boken Lev Vackert.