Välkommen till Bustrollet
Tillbaka till startsidan
Sök i min blogg
 
Senaste inläggen
Kategorier
Arkiv
Bloggar

 

ZBH & loppisar

Är bjuden på inredningsparty idag.
Företaget heter Zelected by Houze.
Jättefina skaer, och det är inte så jättedyrt heller.
När jag hade visning hemma hos mig handlades det en hel del =)
Får se om det blir något idag...

Syrran hänger på till inredningspartyt och då passar vi på att besöka 2 loppisar innan...
...en var på Rickardsvägen i Hosjö och en uppe på Gruvområdet.


Blev inte så mycket inhandlat på loppisarna.
Syrran hittade en jättefin tårtspade!

Men det handlades desto mer på Zelected by Houze partyt *ler*

 2 kökshandukar, som jag kommer använda som tygservetter
1 kökshanduk som var den sista säljaren hade.
2 lyktor att ha ute på bordet på vår nya veranda.

Visar bilder sen när jag får varorna.




Kommentarer

Postat av: Emma

Hej! Var tydligen megaloppisen i helgen på Göranssons arena i Sandviken. Var bara det ja ville.. =P

2010-06-13 @ 17:44:41
URL: http://skruttbilsbruden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mysiga butiker


Gårdsbutiken Skarp (Leksand)



Milla Mollis (Tällberg)



Madam Nyberg (Valbo)



Ställ & Såsser på hörnet (Säter)



Irmas uthus (Borlänge)



Norrgården (Falun)



Tant Elwira (Valbo)



Calimero (Sågmyra)



Gruvgatan 13 (Falun)



Vitt & Vakert (Ludvika)



House of Olivia (Mora)


Jag har vunnit :)


Vann jag hos bloggerskan
Nikita, mamma till Albin



Var med i en korsordstävling
i tidningen Tove, och vann
boken Lev Vackert.