Välkommen till Bustrollet
Tillbaka till startsidan
Sök i min blogg
 
Senaste inläggen
Kategorier
Arkiv
Bloggar

 

Underbara dagar =)

Underbara dagar =)

Går dagen tillbringade jag med en kompis, här hemma.
Käkade ut i det fina vädret =)
Vi satt ute bra länge, och det gillar jag =)

Idag funderade jag och en kompis på att ta en promenad men det började komma grå moln så vi bestämde att jag tar bilen till dem för säkerhets skull.
Bor ca 15 min promenad från dem så egentligen hade jag kunnat gå men pga vädret tog jag bilen...
sen skulle vi ev. ta en promenad därifrån men när jag kliver ur bilen där så inser jag att jag har fel skor på mig...
Så vi skippade promenaden.

Blev bjuden på rabarber kräm *mums*
Hemmagjord så klart!

Busade med deras son och sen var vi lite onyttiga och köpte pizza men gott var det!

Så tack Bea för en härlig kväll =)

Synd bara att min sambo jobbar borta denna vecka, men jag tror han dyker upp imorgon.
Saknar honom!




Kommentarer

Postat av: Paulina

Hej!



Du har tävlat om ett påslakan från mig! Eftersom du inte vann vill jag nu komma med ett erbjudande.

Om du köper ett lakan till vagga/vagn eller spjälsäng så bjuder jag på en napphållare!



Lägg bara en beställning på lakanet i min webshop, och skicka sedan ett mail till mig vilken färg du vill ha på din napphållare och vilken text.



Erbjudandet gäller under juni månad.

Gå in på www.palidesign.se



Mvh Paulina

pali design

2010-06-07 @ 12:21:20
URL: http://www.palidesign.se

Postat av: Bea

Det är en samsung s5600... Är det en sån du har?



kram

2010-06-10 @ 08:25:50
URL: http://beabofink.blogg.se/

Postat av: Jenny ♥ Tävla om barnkläder värde 1700 kronor

Tittar in o passar på att tipsa om min senaste SUPER tävling om du inte hunnit sett den ännu som skulle passa dig perfekt ;-)



http://jennyn.blogg.se/2010/june/vinn-sommarens-maffigaste-kladpaket.html



Ha en härlig helg!



KRAAMAR!

2010-06-12 @ 20:53:34
URL: http://jennyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mysiga butiker


Gårdsbutiken Skarp (Leksand)



Milla Mollis (Tällberg)



Madam Nyberg (Valbo)



Ställ & Såsser på hörnet (Säter)



Irmas uthus (Borlänge)



Norrgården (Falun)



Tant Elwira (Valbo)



Calimero (Sågmyra)



Gruvgatan 13 (Falun)



Vitt & Vakert (Ludvika)



House of Olivia (Mora)


Jag har vunnit :)


Vann jag hos bloggerskan
Nikita, mamma till Albin



Var med i en korsordstävling
i tidningen Tove, och vann
boken Lev Vackert.