Välkommen till Bustrollet
Tillbaka till startsidan
Sök i min blogg
 
Senaste inläggen
Kategorier
Arkiv
Bloggar

 

Midsommar

Midsomamrafton tillbringade vi hemma hos oss med ett gäng kompisar.
Vi grillade, spelade kubb, snackade och drack lite...
Vi var 11 ½ tror ja..
Väldigt trevligt =)

Midsommardagen var vi till stugan, då det alltid är midsommarfirande där på midsommardagen.
Ganska mycke folk fast den är ganska liten,
men lite tråkigt är det för det går så j-vla fort att få upp midsommarstången.

Min moster och hennes man och deras barnbarn kom oxå upp dit.
För mamma och min syrra skulle vara barnvakt åt Nova, min och syrrans kusinbarn.
De hade även med sig en 9 veckor gammal hundvalp, han var sååå söt!

Min syrra och N dansade runt midsommarstången och sen fiskade de i fiskdammen, men de tappade fångsten försat gången men andra gången gick det bättre...
Fikade där upp sen åkte vi hem till oss och grillade *muma*

N är ju så himla go, en liten busfröken =)
Hon satt i mitt knä efter maten och vi läste lite böcker.
Både jag och Peter fick en nattiskram av henne =)

Vi ca 21 åkte de hem så N fick sova.

Dagen efter skulle jag hämta upp min syrra då vi skulle på ett möte upp i fäbon,
och när jag kommer dit har de haft kafferep, N och dockan =)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mysiga butiker


Gårdsbutiken Skarp (Leksand)



Milla Mollis (Tällberg)



Madam Nyberg (Valbo)



Ställ & Såsser på hörnet (Säter)



Irmas uthus (Borlänge)



Norrgården (Falun)



Tant Elwira (Valbo)



Calimero (Sågmyra)



Gruvgatan 13 (Falun)



Vitt & Vakert (Ludvika)



House of Olivia (Mora)


Jag har vunnit :)


Vann jag hos bloggerskan
Nikita, mamma till Albin



Var med i en korsordstävling
i tidningen Tove, och vann
boken Lev Vackert.