Välkommen till Bustrollet
Tillbaka till startsidan
Sök i min blogg
 
Senaste inläggen
Kategorier
Arkiv
Bloggar

 

Lite bilder från den senaste veckan...

Här kommer ett litet urval av bilder från den senaste veckan...



Blodomloppet i Borlänge med jobbet.
Gick 5 km och sen blev det picknick efteråt =)

Falukalaset var under förra veckan, torsdag till söndag.
Fredagen var vi ner med grannarna på Rix fm festivalen,
kanske inte världens bästa musik men trevligt och se lite folk =)

Lördagen inhandlade jag och min sambo ett nytt bord + stolar till vår nybyggda veranda =)



Invigde det samma kväll med grannarna. Vi grillade och umgicks =)

Var till en av mina kompisar på Lingon och Blåbär visning, hon är nämligen säljare men tänker sluta,
då de snart flyttar till hus och nytt jobb, så känner hon att hon inte hinner med.
Hon hade utlottning på bokningsgåvan, och jag valde ett skärp.
Tänkte att det kunde passa antingen åt min sambos systerson eller till mitt kusinbarn.



Igår var jag tillsammans med min sambo till hans kusin för att fira att hon tagit studenten.
Min kusin tog oxå studenten igår, men då jag jobbade han jag tyvärr inte ner och kika när hon sparang ut...
men vi ska fira henne senare under sommaren!

Grattis till er båda!!




Lite av min vecka =)

Jo just ja, vi är även bjudna på dop =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mysiga butiker


Gårdsbutiken Skarp (Leksand)



Milla Mollis (Tällberg)



Madam Nyberg (Valbo)



Ställ & Såsser på hörnet (Säter)



Irmas uthus (Borlänge)



Norrgården (Falun)



Tant Elwira (Valbo)



Calimero (Sågmyra)



Gruvgatan 13 (Falun)



Vitt & Vakert (Ludvika)



House of Olivia (Mora)


Jag har vunnit :)


Vann jag hos bloggerskan
Nikita, mamma till Albin



Var med i en korsordstävling
i tidningen Tove, och vann
boken Lev Vackert.