Välkommen till Bustrollet
Tillbaka till startsidan
Sök i min blogg
 
Senaste inläggen
Kategorier
Arkiv
Bloggar

 

Kryssning

Måndagen, första dagen på min semestern åkte jag och hon jag är kontakperson på en resa.

Vi åkte på en 24 timmars kryssning med Birka Paradise till Åland =)



Ätit gott, lyssnat på musik, solat på soldäck, min kompis har sjungit karoke och
vi har spelat bingo, dock utan vinst.



Vi brukar ta en resa varje sommar.
Vi har varit 2 gånger till Stockholm, 
och förra året var vi till Kolmården men i år kände vi för att ta en kryssning.

Kom hem igår kväll.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mysiga butiker


Gårdsbutiken Skarp (Leksand)



Milla Mollis (Tällberg)



Madam Nyberg (Valbo)



Ställ & Såsser på hörnet (Säter)



Irmas uthus (Borlänge)



Norrgården (Falun)



Tant Elwira (Valbo)



Calimero (Sågmyra)



Gruvgatan 13 (Falun)



Vitt & Vakert (Ludvika)



House of Olivia (Mora)


Jag har vunnit :)


Vann jag hos bloggerskan
Nikita, mamma till Albin



Var med i en korsordstävling
i tidningen Tove, och vann
boken Lev Vackert.