Välkommen till Bustrollet
Tillbaka till startsidan
Sök i min blogg
 
Senaste inläggen
Kategorier
Arkiv
Bloggar

 

Dop =)

Söndagen var vi på dop =)

Tre söta flickor skulle döpas och det var mina kusinbarn
 

samt deras kusin.

Mina kusinbarn är tvillingar och är inte ens en månad gamla.
Så små men så söta!
Första gången vi fick träffa dem och hålla i dem.
Vad man längtar efter en egen...

Det var nog inte meningen att de skulle döpas så pass tidigt
men när deras kusin ändå skulle döpas så passade de oxå på.

Av oss dvs min familj, min mosters familj och min mormor fick prinsessorna detta fina halsband:



En vit sten i som betyder juni.


Dopet hölls ute och tyvärr var det inte solsken men dock uppehåll men det var så himla mycke knott.
Man blev alldelles röd prickig.

Tror vi ska byta namn på detta ställe till knottsjön, mer passande...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mysiga butiker


Gårdsbutiken Skarp (Leksand)



Milla Mollis (Tällberg)



Madam Nyberg (Valbo)



Ställ & Såsser på hörnet (Säter)



Irmas uthus (Borlänge)



Norrgården (Falun)



Tant Elwira (Valbo)



Calimero (Sågmyra)



Gruvgatan 13 (Falun)



Vitt & Vakert (Ludvika)



House of Olivia (Mora)


Jag har vunnit :)


Vann jag hos bloggerskan
Nikita, mamma till Albin



Var med i en korsordstävling
i tidningen Tove, och vann
boken Lev Vackert.