Välkommen till Bustrollet
Tillbaka till startsidan
Sök i min blogg
 
Senaste inläggen
Kategorier
Arkiv
Bloggar

 

Byloppis i Solvarbo

Jag och syrran kom iväg till byloppisen i Solvarbo, efter att läst Galleri Hönshusets blogg.

Kan ju nämna att jag inte behövde tjata på att syrran skulle med. *ler*

Hemma hos Pirre kikade vi in i galleriet, och vilka fina tavlor!!
och
köpte även jättemånga tidningar, dock gamla men Lantliv som vi inte har.
Kan vara roligt och kika i ifall det är några bloggerskor som man följer som varit med.

Synd eller vad man ska säga...men vi hittade tidnignarna på typ första gården så det blev lite tungt men skam den som ger sig...

Efterloppisen tog vi en tur till Borlänge och kikade in på Önskehuset och Lavendel & Romantik.

Var även in en snabbvända på Kupolen.




Kommentarer

Postat av: Pirre

Hej



Kommenterade tillbaka precis på min blogg till dig, innan jag fattade att du hade en blogg!!... måste sova mera =)

Som jag skrev, Tack för besöket och tack för att du skriver om mig på din blogg =)))



Ha en underbar midsommarhelg. Kram Pirre

2010-06-23 @ 22:01:27
URL: http://gallerihonshuset.blogspot.com

Postat av: Malin

Tack snälla :-)



Det är så kul att klippa och färga, att få lite förändring! :-) Hoppas du blir nöjd med ditt frisörbesök!



Kram!

2010-06-23 @ 22:57:21
URL: http://andthroughitall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mysiga butiker


Gårdsbutiken Skarp (Leksand)



Milla Mollis (Tällberg)



Madam Nyberg (Valbo)



Ställ & Såsser på hörnet (Säter)



Irmas uthus (Borlänge)



Norrgården (Falun)



Tant Elwira (Valbo)



Calimero (Sågmyra)



Gruvgatan 13 (Falun)



Vitt & Vakert (Ludvika)



House of Olivia (Mora)


Jag har vunnit :)


Vann jag hos bloggerskan
Nikita, mamma till Albin



Var med i en korsordstävling
i tidningen Tove, och vann
boken Lev Vackert.