Välkommen till Bustrollet
Tillbaka till startsidan
Sök i min blogg
 
Senaste inläggen
Kategorier
Arkiv
Bloggar

 

Årets första dopp & promenad x2

Årets första dopp!

Jopp så är det, har faktiskt badat idag =)
Inte så jättevarmt men det var skönt att svalka av sig!

Håller vädret i sig så kanske det blir ett dopp imorn med.

Nu på kvällen tog jag och Bea en promenad på ca 40 minuter,
och igårkväll var vi ute i ca 2 timmar inkl ett besök hos hennes syrra på kanske en kvart...

Så himla skönt väder nu på kvällarna, och grabbarna är inte så förtjusta att ut och gå så då passar vi på istället.

Trevligt sällskap med motion, kanse det bli bättre?!

Så himla lätt att prata med Bea, vi kan nog nästan snacka hur länge som helst, eller vad säger du Bea?

Bea, vis kanske ska gå varje kväll efter 20, när Robin lagt sig bara det är uppehåll eller vad tycker du?




Kommentarer

Postat av: Bea

Ja, det kanske vi skulle :) Det kan ju inte skada iaf :)



kram

2010-06-29 @ 11:30:57
URL: http://beabofink.blogg.se/

Postat av: Bea

Igår var jag helt slut i fötterna så då orkade jag inte. Idag vet jag inte vad som händer, regnar det inte så kanske vi kan ta en promenix :)



kram

2010-07-01 @ 09:16:27
URL: http://beabofink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mysiga butiker


Gårdsbutiken Skarp (Leksand)



Milla Mollis (Tällberg)



Madam Nyberg (Valbo)



Ställ & Såsser på hörnet (Säter)



Irmas uthus (Borlänge)



Norrgården (Falun)



Tant Elwira (Valbo)



Calimero (Sågmyra)



Gruvgatan 13 (Falun)



Vitt & Vakert (Ludvika)



House of Olivia (Mora)


Jag har vunnit :)


Vann jag hos bloggerskan
Nikita, mamma till Albin



Var med i en korsordstävling
i tidningen Tove, och vann
boken Lev Vackert.