Välkommen till Bustrollet
Tillbaka till startsidan
Sök i min blogg
 
Senaste inläggen
Kategorier
Arkiv
Bloggar

 

1 dag kvar...=)


En dag kvar att jobba.
Imorgon när jag går från jobbet kl 17 så behöver jag inte komma tillbaka förrän den 19/7.
Ska bli så skönt å vara ledig!

Har inga stora planer på semstern,
ingen lång resa eller så då vi byggt verandan och den kostade en del
+ att hela förra årets semester gick åt att fixa garageuppfarten.

Däremot tänkte jag och min sambo ta lite turer,
kanske till älvdalen och då tänkter säkert många vad ska ni dit och göra...

Men när min sambo var ute på fältet och jobbade så åkte han runt i hela mellan Sverige och åkte bla förbi Älvdalen och där har de ett utsiktstorn med fika som vi tänkte besöka.

Då sa jag mest på skoj att om vi åker förbi massa städer/samhällen vill jag besöka inredningsbutiker som jag spanat in och då säger han: Ja leta reda på vilka de är så åker vi dit.
Det svaret förväntade jag mig inte...men glad blev jag för det =)




Kommentarer

Postat av: Bea

Yey! Nu har du semester! Nice? kram

2010-06-19 @ 07:28:18
URL: http://beabofink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mysiga butiker


Gårdsbutiken Skarp (Leksand)



Milla Mollis (Tällberg)



Madam Nyberg (Valbo)



Ställ & Såsser på hörnet (Säter)



Irmas uthus (Borlänge)



Norrgården (Falun)



Tant Elwira (Valbo)



Calimero (Sågmyra)



Gruvgatan 13 (Falun)



Vitt & Vakert (Ludvika)



House of Olivia (Mora)


Jag har vunnit :)


Vann jag hos bloggerskan
Nikita, mamma till Albin



Var med i en korsordstävling
i tidningen Tove, och vann
boken Lev Vackert.