Välkommen till Bustrollet
Tillbaka till startsidan
Sök i min blogg
 
Senaste inläggen
Kategorier
Arkiv
Bloggar

 

Bra avslutning

Avslutade denna semester med att åka till Rättvik och köra gocart =)

Vi var ett helt gäng ( Bea, P, och Robin så klart, B´s mamma med man, Nathalie, B´s bror, B´s syster med kille och hennes dotter och min syrra Emma med sin kille och så jag och min sambo så klart =),
 och nästan alla körde, även jag *ler*

Riktigt kul, men lite svårt att komma ur kurvorna på ett bra sätt...



( Precis startat, så det är jämt...)



(P mot P)






Kommentarer

Postat av: Anna

Hejsan!



Du är hjärtligt välkommen på vår gårdsloppis om vädret tillåter :)



Bor du i närheten av Gävle eller så?



Va roligt det ser ut med gocart, men jag har aldrig åkt själv.



Ha det toppen!

2010-07-19 @ 20:33:17
URL: http://levinda.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mysiga butiker


Gårdsbutiken Skarp (Leksand)



Milla Mollis (Tällberg)



Madam Nyberg (Valbo)



Ställ & Såsser på hörnet (Säter)



Irmas uthus (Borlänge)



Norrgården (Falun)



Tant Elwira (Valbo)



Calimero (Sågmyra)



Gruvgatan 13 (Falun)



Vitt & Vakert (Ludvika)



House of Olivia (Mora)


Jag har vunnit :)


Vann jag hos bloggerskan
Nikita, mamma till Albin



Var med i en korsordstävling
i tidningen Tove, och vann
boken Lev Vackert.