Välkommen till Bustrollet
Tillbaka till startsidan
Sök i min blogg
 
Senaste inläggen
Kategorier
Arkiv
Bloggar

 

Lavendelknippe med träning

Julgransplunring på Bergstenska Gården, fick ett besök av mig och min syrra.

Min baksida blev tydligen med på bild, hihi!! Så det kan gå...

Dock blev det inga julgrejor köpte av mig, men en knippe lavendel fick följa med hem.
Nu ska det letas ett fint band och en vas eller liknande och ha den i.
Sen ska den få stå och lukta gott i badrummet.

Det bjöd på gott fika, bla iste med Rabarber och Vanilj, *mumma*
Tänk ett glas kall iste en varm sommardag =)

Men innan julgransplundringen, blev det ett pass Core på Friskis och Svettis.
 Ett pass jag aldrig provat på förut, men det var himla bra.

Funktionell träning med fokus på bålstabilitet. Träna och utmana dig själv i styrka, stabilitet, balans och rörlighet. Coreträning bygger på både enkla och mer fokuserade övningar och på större, sammansatta övningar för hållning, stabilisering och balans. Du tränar utan redskap, det vill säga med kroppen som belastning och utgår från olika utgångsställningar både på golvet och stående.

Utdrag från Friskis och Svettis

Detta pass kommer jag besöka igen!

Kvällen innan blev det dans, det är himla kul det å!
Det är inga dans pass denna termin, bara extra insatta, så vi passade på när det var ett i tisdags,
för annars skulle det ha varit Afro Dans, men den ledaren var sjuk.
Men det vill jag å prova.

När vi var med jobbet på konferans till Kolmården, fick vi prova på det. Så kul =)

Försöka håll i det här med träning nu, minst 2 pass i veckan ska det bli.

Ev. blir det träning i helgen å, min sambo ska gymma, och då kanske jag följer med.

Kramar





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mysiga butiker


Gårdsbutiken Skarp (Leksand)



Milla Mollis (Tällberg)



Madam Nyberg (Valbo)



Ställ & Såsser på hörnet (Säter)



Irmas uthus (Borlänge)



Norrgården (Falun)



Tant Elwira (Valbo)



Calimero (Sågmyra)



Gruvgatan 13 (Falun)



Vitt & Vakert (Ludvika)



House of Olivia (Mora)


Jag har vunnit :)


Vann jag hos bloggerskan
Nikita, mamma till Albin



Var med i en korsordstävling
i tidningen Tove, och vann
boken Lev Vackert.