Välkommen till Bustrollet
Tillbaka till startsidan
Sök i min blogg
 
Senaste inläggen
Kategorier
Arkiv
Bloggar

 

Våga smycken

Åh, nu måste bara syrran och jag ta en tur till Säter, och kika på vackra smycken från Våga.
Mig och Alice säljer dessa.

Sen har de fått in massa annat fint å som vi lär kika på.
Inte för att jag frågat syrran än, men det behöver jag knappt göra, då jag vet att hon vill dit.

Älskar smycken!
Å dessa var ju så snygga!

När Z & R fanns, köpte jag massa fina halsband därifrån,
men tyvärr finns de inte längre, men nu har jag fått upp ögonen för dessa... =)

Har numera ett jobb, där man faktiskt kan får klä sig lite snyggare och använda smycken.
Älskar klänningar och kjolar, så det är bra att man även kan ha dessa på jobbet =)

Fast jag har kommit på att stora örhängen inte är att rekommendera, då man har headset på sig typ hela dagarna, och så fort man rör huvudet så låter det, och det är inge bra?!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mysiga butiker


Gårdsbutiken Skarp (Leksand)



Milla Mollis (Tällberg)



Madam Nyberg (Valbo)



Ställ & Såsser på hörnet (Säter)



Irmas uthus (Borlänge)



Norrgården (Falun)



Tant Elwira (Valbo)



Calimero (Sågmyra)



Gruvgatan 13 (Falun)



Vitt & Vakert (Ludvika)



House of Olivia (Mora)


Jag har vunnit :)


Vann jag hos bloggerskan
Nikita, mamma till Albin



Var med i en korsordstävling
i tidningen Tove, och vann
boken Lev Vackert.