Välkommen till Bustrollet
Tillbaka till startsidan
Sök i min blogg
 
Senaste inläggen
Kategorier
Arkiv
Bloggar

 

Firande av 30 åring!

Sov länge idag, men det kan ju bero på att vi var borta och firade en kompis som fyllt 30 år.

Grabbarna "kidnappade" P igår vid lunch för att dra till Borlänge och spela bowling, sen for de vidare och körde gocart.

Medan de var på väg hem från gocarten passade jag, min syrra, Bea å min svägerska på att duka fram hemma hos Bea å P.

Sen kom alla grabbar med respektive hem till Bea å P och lite senare kom kocken Albert, tillika Simon, som till vardags jobbar på Staberg med maten som han lagat.

Det blev Tornedo med klyftpotatis, bearnisesås och rödvinssås och
till efterrätt Vaniljpannacotta med stjänanins marinerade björnbär och hallon.
Det var mumma!
Alla tyckte maten var kanongod!
En super trevlig kväll med glada och trevlig människor!

Kanongod mat och massa skratt!
Skrattade så jag fick ont i käkarna...
P blev verkligen överaskad, han trodde han skulle få käka tårta hos Bea mamma som fyllde år igår (Grattis föresten) och sen ut och springa med N på kvällen, men så blev det inte... Hihi!



Kommentarer

Postat av: Anna

Hej!



Tack för lyckönskningarna om huset, nu håller vi i tummar & tår hårt :)



Vilken trevlig kväll du berättar om, härligt!!



Hoppas du får en bra start på veckan!

2010-08-29 @ 22:00:00
URL: http://levinda.se

Postat av: Anna

Hej!



Tack för lyckönskningarna om huset, nu håller vi i tummar & tår hårt :)



Vilken trevlig kväll du berättar om, härligt!!



Hoppas du får en bra start på veckan!

2010-08-29 @ 22:00:32
URL: http://levinda.se

Postat av: Stina

Åh, det lät riktigt mumsigt det ni har bakat.



Vad kul att ni haft så roligt. Skratta är bra.:-) Kram Stina

2010-09-02 @ 22:14:51
URL: http://hemmapalandet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mysiga butiker


Gårdsbutiken Skarp (Leksand)



Milla Mollis (Tällberg)



Madam Nyberg (Valbo)



Ställ & Såsser på hörnet (Säter)



Irmas uthus (Borlänge)



Norrgården (Falun)



Tant Elwira (Valbo)



Calimero (Sågmyra)



Gruvgatan 13 (Falun)



Vitt & Vakert (Ludvika)



House of Olivia (Mora)


Jag har vunnit :)


Vann jag hos bloggerskan
Nikita, mamma till Albin



Var med i en korsordstävling
i tidningen Tove, och vann
boken Lev Vackert.