Välkommen till Bustrollet
Tillbaka till startsidan
Sök i min blogg
 
Senaste inläggen
Kategorier
Arkiv
Bloggar

 

Kan ni tänka er...

Jag å syrran har missat en butik, kan ni tänka er?!
Så nästa gång vi ska åt Sandviken/ Valbo hållet lär vi besöka denna butik.
Har nämligen via Calimero, hittat en blogg som två säljare för Ib Laursen har, där de visar upp inredningsbutiker och blomsteraffärer som de besöker och säljer till.
Nämligen Topdesign, kika in där och ni kommer hitta många underbara butiker, många runt omkring här faktiskt =)
Å idag när jag kikade in där så har de besökt en butik i Sandviken, Trivsamt och den har vi helt missat...
Hur kan vi ha gjort det?



Kommentarer

Postat av: Malin

Hej där :P vad roligt att du tittade in till mig och ville vara med i min tävling



Lycka till



Kram malin

2010-08-12 @ 21:03:28
URL: http://joyforhome.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mysiga butiker


Gårdsbutiken Skarp (Leksand)



Milla Mollis (Tällberg)



Madam Nyberg (Valbo)



Ställ & Såsser på hörnet (Säter)



Irmas uthus (Borlänge)



Norrgården (Falun)



Tant Elwira (Valbo)



Calimero (Sågmyra)



Gruvgatan 13 (Falun)



Vitt & Vakert (Ludvika)



House of Olivia (Mora)


Jag har vunnit :)


Vann jag hos bloggerskan
Nikita, mamma till Albin



Var med i en korsordstävling
i tidningen Tove, och vann
boken Lev Vackert.