Välkommen till Bustrollet
Tillbaka till startsidan
Sök i min blogg
 
Senaste inläggen
Kategorier
Arkiv
Bloggar

 

Minigrävare


I fredags hämtade min sambo mingrävaren, som han hyrt för helgen, för att gräva för verandan på baksidan,
och han satte igång så fort han kom hem.

På kvällen ca 17-18 tiden kom min mamma och syrra förbi med min och syrranskusinbarn N som de skulle vara barnvakt åt under natten,
och hon blev så fascinerad av grävaren, att vi nätt och jämt kunde får henne att fika.
Och det var nästan så att de fick lämna henne här,
för inte ville hon hem till dem nu när det fanns en grävare att titta på...
men till slut så, när de lovade att hon fick komma tillbaka dagen efter och titta!

Och när han ändå hade den hemma, for han till våra kompisar för att hjälpa dem gräva upp några buskar.




Kommentarer

Postat av: Bea

MMMmmm, riktigt gott :)



Ja, här kommer önskelistan:

bobby car

spargris

kläder(blir nog iofs kläder från både mamma, kalle & karin och Nathalie(vad jag vet))

skor i storlek 23

stövlar, strl 23/24

galonkläder strl 86/92

badleksaker

babypool

leksaker går ju alltid hem



HEHE ja, det var ju lite förslag iaf :)



kram

2010-05-02 @ 07:30:42
URL: http://beabofink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mysiga butiker


Gårdsbutiken Skarp (Leksand)



Milla Mollis (Tällberg)



Madam Nyberg (Valbo)



Ställ & Såsser på hörnet (Säter)



Irmas uthus (Borlänge)



Norrgården (Falun)



Tant Elwira (Valbo)



Calimero (Sågmyra)



Gruvgatan 13 (Falun)



Vitt & Vakert (Ludvika)



House of Olivia (Mora)


Jag har vunnit :)


Vann jag hos bloggerskan
Nikita, mamma till Albin



Var med i en korsordstävling
i tidningen Tove, och vann
boken Lev Vackert.