Välkommen till Bustrollet
Tillbaka till startsidan
Sök i min blogg
 
Senaste inläggen
Kategorier
Arkiv
Bloggar

 

Vinterjacka

Sist jag var på Lager 157 spanade jag in en fin vinterjacka, men tänkte att jag skulle kolla på stan innan ifall det fanns flera snygga och prisvärda, men ingen var lika fin som den jag sett på Lager 157, så idag åkte jag dit för att köpa den =)

Frågade om kompisen Bea skulle hänga med och det ville hon, så jag fick sällskap dit =)
Och av Robin så klart =)
Så nu är vinterjackaköpet av klarat, så nu slipper jag frysa i vinter.

Bea hittade en jättefin dress till Robin. Hon kanske lägger upp en bild på den på sin blogg, vem vet.

Tack för sällskapet!

Nu ska jag ta och fixa lite hemma, sen ska jag och min sambo ut till min mamma och hennes helgbo på mat =)

Sen i kväll/natt ska jag hämta syrran, från stan. Då hon kommer hem från Åland.

Kram på er




Kommentarer

Postat av: Susanné

Hej!



Tack! Ja det är bara att ni kommer förbi och kikar=) Nej jag såg inte det faktiskt att han var med i tidningen men jag ska gå och slå en kik nu=D



2009-09-19 @ 22:59:34
URL: http://soosiiie.blogg.se/

Postat av: Bea

Hej! Det var en overall+ mössa och en fleecedress till i vinter...overallen vann jag inte, men fleecedressen vann jag för 11 kr+frakt på 29 kronor så totalt 40 kr =D weeiiii

kram

2009-09-20 @ 14:24:43
URL: http://beabofink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mysiga butiker


Gårdsbutiken Skarp (Leksand)



Milla Mollis (Tällberg)



Madam Nyberg (Valbo)



Ställ & Såsser på hörnet (Säter)



Irmas uthus (Borlänge)



Norrgården (Falun)



Tant Elwira (Valbo)



Calimero (Sågmyra)



Gruvgatan 13 (Falun)



Vitt & Vakert (Ludvika)



House of Olivia (Mora)


Jag har vunnit :)


Vann jag hos bloggerskan
Nikita, mamma till Albin



Var med i en korsordstävling
i tidningen Tove, och vann
boken Lev Vackert.