Välkommen till Bustrollet
Tillbaka till startsidan
Sök i min blogg
 
Senaste inläggen
Kategorier
Arkiv
Bloggar

 

Shopppa

Sett annonser på att det var två gatuloppisar i stan idag, så jag och syrran tog en tur.

Var förbi Bondens markand först, inhandlade djungelgurka.
Fick ju lov att köpa och prov smaka!!



På loppisen på Tiskbergsvägen, G:a Främby gjorde vi lite fynd, en handvävdd matta för 50 kr, ost bricka med kossor på till mamma och ett fat med kupa på till syrran.



Loppisen på Skottvallsvägen, Stenslund hittade vi inget.

Sen bar det av till Sågmyra, och där skulle vi först till Hönshuset,
då hon denna helg var sista helgen för denna helg hon hade öppet.

Mysig butik.
Blev dock inget denna gång, men vi fastande för en nesecär och en skål som ett hjärta i rosa till bakning. Fina!!

Calimero och Lager 157 var ett självklart stopp.

Sen for vi över Rexbo och Kvarnsveden mot Borlänge, och till Kupolen.
Shoppaden del kläder idag, både på Lager 157 och Cubus.



(3 koftor, ett linne och ett par mysbyxor.)

Poppy provade påsarna kläderna låg i...






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mysiga butiker


Gårdsbutiken Skarp (Leksand)



Milla Mollis (Tällberg)



Madam Nyberg (Valbo)



Ställ & Såsser på hörnet (Säter)



Irmas uthus (Borlänge)



Norrgården (Falun)



Tant Elwira (Valbo)



Calimero (Sågmyra)



Gruvgatan 13 (Falun)



Vitt & Vakert (Ludvika)



House of Olivia (Mora)


Jag har vunnit :)


Vann jag hos bloggerskan
Nikita, mamma till Albin



Var med i en korsordstävling
i tidningen Tove, och vann
boken Lev Vackert.