Välkommen till Bustrollet
Tillbaka till startsidan
Sök i min blogg
 
Senaste inläggen
Kategorier
Arkiv
Bloggar

 

Middag för 40 kr

Jopp så mycket betalade vi igår när vi var ut och åt.
Fast det var så här att jag fått ett presentkort på 3 rättersmiddag på Banken, så vi betalade bara för det vi drack.



Så mysigt att bara jag och min sambo var ut och åt, händer tyvärr inte allt för ofta, får försöka göra det oftare.

Passade på att utnyttja presentkortet nu när vi varit förlovade i 5 år och jag fyller 25, + att det var mysigt att bara vi två gjorde nå =)

Jättegod mat och så mysigt!!






Kommentarer

Postat av: Bea

GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN!!

2009-09-06 @ 11:44:18
URL: http://beabofink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mysiga butiker


Gårdsbutiken Skarp (Leksand)



Milla Mollis (Tällberg)



Madam Nyberg (Valbo)



Ställ & Såsser på hörnet (Säter)



Irmas uthus (Borlänge)



Norrgården (Falun)



Tant Elwira (Valbo)



Calimero (Sågmyra)



Gruvgatan 13 (Falun)



Vitt & Vakert (Ludvika)



House of Olivia (Mora)


Jag har vunnit :)


Vann jag hos bloggerskan
Nikita, mamma till Albin



Var med i en korsordstävling
i tidningen Tove, och vann
boken Lev Vackert.