Välkommen till Bustrollet
Tillbaka till startsidan
Sök i min blogg
 
Senaste inläggen
Kategorier
Arkiv
Bloggar

 

Renoveringsplaner

Inredningsfronten har legat lite på is på sistone, bla för att min sambo hjälper våra kompisar med deras hus, så att de får flytta in nån gång, men han har lovat att vi ska fixa vårt sovrum som nästa projekt.

Ny färg på väggarna, bara jag kommer på vilken jag vill ha.
En färgat ska det vara iaf.
Sen ska vi även fixa lite nya uttag och gömma antenn kabeln,
För som det är nu så ligger den över golvet...

Sen vill vi göra i ordning hallen å, men frågan är även där vilken färg...hmmm...
funderar faktiskt om jag ska sälja byrån och köpa en vit.
Så är någon ute efter en svartbyrå, från Ikea så får ni gärna ge ett bud, så får vi se om jag tar det.



För när vi gör om ute i hallen, så ska jag iaf köpa nytt skoställ och hatthylla, för vår skohylla är trasig, men den duger så länge.

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mysiga butiker


Gårdsbutiken Skarp (Leksand)



Milla Mollis (Tällberg)



Madam Nyberg (Valbo)



Ställ & Såsser på hörnet (Säter)



Irmas uthus (Borlänge)



Norrgården (Falun)



Tant Elwira (Valbo)



Calimero (Sågmyra)



Gruvgatan 13 (Falun)



Vitt & Vakert (Ludvika)



House of Olivia (Mora)


Jag har vunnit :)


Vann jag hos bloggerskan
Nikita, mamma till Albin



Var med i en korsordstävling
i tidningen Tove, och vann
boken Lev Vackert.