Välkommen till Bustrollet
Tillbaka till startsidan
Sök i min blogg
 
Senaste inläggen
Kategorier
Arkiv
Bloggar

 

Ljusstake =)

Efter jobbet drog jag ner till stan, skulle uträtta lite ärenden sen kvart i sex, skulle jag träffa en underbar vän.
Vi begav oss till Åhlens för att inta en fika, blev kladdkaka med vispgrädde *mums*.

Fick en underbar present av henne. Tack Madde!!

En fin vit ljusstake från Nusnäs
(Inte hunnit tagit nån bild än, så jag hänvisar till Grannas, där det finns en bild på den: Ljusstaken)

Kommer att ta ett kort på den en när jag vet var jag ska ställa den.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mysiga butiker


Gårdsbutiken Skarp (Leksand)



Milla Mollis (Tällberg)



Madam Nyberg (Valbo)



Ställ & Såsser på hörnet (Säter)



Irmas uthus (Borlänge)



Norrgården (Falun)



Tant Elwira (Valbo)



Calimero (Sågmyra)



Gruvgatan 13 (Falun)



Vitt & Vakert (Ludvika)



House of Olivia (Mora)


Jag har vunnit :)


Vann jag hos bloggerskan
Nikita, mamma till Albin



Var med i en korsordstävling
i tidningen Tove, och vann
boken Lev Vackert.