Välkommen till Bustrollet
Tillbaka till startsidan
Sök i min blogg
 
Senaste inläggen
Kategorier
Arkiv
Bloggar

 

Grattis =)

Var ut på internet för att se om min vän skrivit nå på sin blogg, men icke.
Det var nämligen så att hon skulle till läkaren idag,
förhoppningsvis skulle hon träffa en annan än i fredags,
och hoppades på igångsättning.

Så då hoppades jag att jag inom snar framtid skulle få ett sms av henne.
Och det dröjde inte speciellt länge innan det kom ett sms,
och där stod det att hon idag fått en pojk,
så nu har hon två underbara pojkar, eller tre egentligen, hon har ju sin man oxå.
Så stort GRATTIS till er!
Äntligen är han här =)

Blir så glad av att få höra både när människor i min omgivning
talar om att de ska ha barn och när deras barn kommer till världen.

Tänk när jag får reda på att jag är gravid, längtar så!
Men tyvärr kan man inte bara beställa storken, så det blir väl när det blir!


En kompis till mig, nämligen Bea har en känsla av att någon i hennes omgivning är med barn,
undrar om det är någon i vår gemensamma vänkrets.
Vi har ju iaf två kandidater.
Återstår att s eom det är någon av dem...=)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mysiga butiker


Gårdsbutiken Skarp (Leksand)



Milla Mollis (Tällberg)



Madam Nyberg (Valbo)



Ställ & Såsser på hörnet (Säter)



Irmas uthus (Borlänge)



Norrgården (Falun)



Tant Elwira (Valbo)



Calimero (Sågmyra)



Gruvgatan 13 (Falun)



Vitt & Vakert (Ludvika)



House of Olivia (Mora)


Jag har vunnit :)


Vann jag hos bloggerskan
Nikita, mamma till Albin



Var med i en korsordstävling
i tidningen Tove, och vann
boken Lev Vackert.