Välkommen till Bustrollet
Tillbaka till startsidan
Sök i min blogg
 
Senaste inläggen
Kategorier
Arkiv
Bloggar

 

Fynd!

Glömde säga att jag var på Loppis i lördags.
Jag min syrra och hennes kille åkte till loppisen som var i Elsborg.

Gårdsloppis, de var inne på gårdarna och i garage, hemma hos folk.
Kul och gå runt och titta och se hur folk har det hemma hos sig.

Mycket folk var ute och kollade runt.

Skulle egentligen inte ha något speceillt, bara kul och kolla runt.

Men gjorde lite fynd.

2 styckna lampskärmar, som kommer passa bra i vårt sovrum. har dock ej satt upp dem än.

Ser ut så här ↓



Sen även en krona, vet dock ej var jag ska ha den än, men det löser sig.





Var ner en vända på stan idag, då jag var ledig.

Träffade på min mamma å min syrra.
Gick förbi Blomsteriket, och då hittade min syrra en bricka och mamma en fin tavla.
Då det var ta 3 betala för 1, så tog även jag en tavla, var så fina!
2 tavlor och 1 bricka, och vi betalade bara för en tavla, det är ett bra erbjudande!

Tog ett kort på mammas tavla, då hon satt upp den. Jag vet ej var jag ska ha min än.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mysiga butiker


Gårdsbutiken Skarp (Leksand)



Milla Mollis (Tällberg)



Madam Nyberg (Valbo)



Ställ & Såsser på hörnet (Säter)



Irmas uthus (Borlänge)



Norrgården (Falun)



Tant Elwira (Valbo)



Calimero (Sågmyra)



Gruvgatan 13 (Falun)



Vitt & Vakert (Ludvika)



House of Olivia (Mora)


Jag har vunnit :)


Vann jag hos bloggerskan
Nikita, mamma till Albin



Var med i en korsordstävling
i tidningen Tove, och vann
boken Lev Vackert.