Välkommen till Bustrollet
Tillbaka till startsidan
Sök i min blogg
 
Senaste inläggen
Kategorier
Arkiv
Bloggar

 

Nyfödd och 1 årskalas på samma dag =)

Skrev ju att den 10 maj kommer man ju att komma ihåg, se inlägg nedan.

( inte velat skriva nå innan hon själv skrivit nå på sin blogg.)

Det var ju både 1 års kalas, då min kusins dotter fyllde år, hon är alltså född den 10 maj 2008 och nu 2009 den 10 maj födds våra kompisars pojk.

Kvällen den 10 maj, fick jag ett msm, med ett kort på den nyfödde.

Så nu längtar man ju efter att få träffa de nyblivna mamman och pappan och deras son.
Men de får höra av sig, när de känner att de vill ha besök.

Kram på er




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mysiga butiker


Gårdsbutiken Skarp (Leksand)



Milla Mollis (Tällberg)



Madam Nyberg (Valbo)



Ställ & Såsser på hörnet (Säter)



Irmas uthus (Borlänge)



Norrgården (Falun)



Tant Elwira (Valbo)



Calimero (Sågmyra)



Gruvgatan 13 (Falun)



Vitt & Vakert (Ludvika)



House of Olivia (Mora)


Jag har vunnit :)


Vann jag hos bloggerskan
Nikita, mamma till Albin



Var med i en korsordstävling
i tidningen Tove, och vann
boken Lev Vackert.