Välkommen till Bustrollet
Tillbaka till startsidan
Sök i min blogg
 
Senaste inläggen
Kategorier
Arkiv
Bloggar

 

Loppis i Bjurs =)

Äntligen blev det av att åka till Bjurs och hem till Stina och hennes dotter, som kallas koblajan, och hennes loppis.
Vilken underbar kvinna, så härlig! Lätt att prata med, snäll, gästvänlig och rolig.
Var in till henne och fick se hur hon hade det, så himla fint!
Blir avundsjuk, så vill jag oxå ha.
Så nu tänks och funderas det här i min hjärna, så det kokar nog snart.

På loppisen inhandlades 2 tavlor,
dock visade det sig att jag hade den ena, få se vad jag ska gör av den, ge bort kanske?

Blev bjudna på fika på hennes veranda, så mysigt så =)

Min syrra som oxå var med köpte 6 styckan fina vita muggar.
Tror hon är lite mugg galen, så den hon flyttar hemifrån,
kom vi fram till att hon säkert får ha loppis, för hon kommer inte veta vad hon ska göra med allt.

När vi ändå var i desas krokar, tog vi en tur till Sågmyra, och till Calimero och Lager 157,
på lager 157 inhandlades det 3 tunikor/klänningar, fina tycker ja.

Hittade information om att det fanns en till inredningsbutik i Sågmyra, men den hann stänga, men vi åkte och kollade var den låg ialla fall, så vi vet till nästa gång.



Kommentarer

Postat av: Stina-Hemma på Landet

Tack för igår du gumman. Det var trevligt med erat besök.:-) Kram Stina



Ps. Du får komma ut och byta talva om du vill...till någon du INTE har.:-D

2009-06-27 @ 11:06:33
URL: http://hemmapalandet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mysiga butiker


Gårdsbutiken Skarp (Leksand)



Milla Mollis (Tällberg)



Madam Nyberg (Valbo)



Ställ & Såsser på hörnet (Säter)



Irmas uthus (Borlänge)



Norrgården (Falun)



Tant Elwira (Valbo)



Calimero (Sågmyra)



Gruvgatan 13 (Falun)



Vitt & Vakert (Ludvika)



House of Olivia (Mora)


Jag har vunnit :)


Vann jag hos bloggerskan
Nikita, mamma till Albin



Var med i en korsordstävling
i tidningen Tove, och vann
boken Lev Vackert.