Välkommen till Bustrollet
Tillbaka till startsidan
Sök i min blogg
 
Senaste inläggen
Kategorier
Arkiv
Bloggar

 

Lejon som åker rulltrappa

Imorn bär det av till Gustafs.
Och då tänker ni säkert vad ska hon dit och göra...
å dte kan jag tala om, jag ska nämligen åka till en loppis som ligger där.
Tänkte passa på att åka dit innan de stänger för i år.
Hade tänkt åka dit den 8 augusti men då var de inte hemma och hade öppet.

Tänk att det ska vara så svårt att hinna träffa folk fast man bor i samma stad, men i dag blev det av ialla fall..
Tror det var över ett år sedan vi sågs sist.
Tur man ha kunnat läsa hennes blogg, så man varit lite uppdaterad.

Hon är så himla go och lätt att prata med. Sen har hon så söta barn!
Hennes dotter la pussel och då frågade vi vad detta var för djur, och då sa hon karaff ( skulle vara giraff)
Så kan de å heta =)
Gå in på Victorias blogg och läsa om lejon som åker rulltrappa, var får barn allt i från *ler*

Kram på er




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mysiga butiker


Gårdsbutiken Skarp (Leksand)



Milla Mollis (Tällberg)



Madam Nyberg (Valbo)



Ställ & Såsser på hörnet (Säter)



Irmas uthus (Borlänge)



Norrgården (Falun)



Tant Elwira (Valbo)



Calimero (Sågmyra)



Gruvgatan 13 (Falun)



Vitt & Vakert (Ludvika)



House of Olivia (Mora)


Jag har vunnit :)


Vann jag hos bloggerskan
Nikita, mamma till Albin



Var med i en korsordstävling
i tidningen Tove, och vann
boken Lev Vackert.